When I get tired of shopping, I sit down and try on shoes instead

Idag har jag gått på stan ungefär HELA dagen. Först blev det en sväng med mamma för att hjälpa henne att hitta sig en nyårsklänning och efter det blev det en sväng med små systrarna. Trotts att jag tycker att mellandagsrean hade bara skit att erbjuda i år så lyckades jag få hem lite smått och gott ändå. Nu blir det sängen för imorgon väntas det en låååång stängning på jobbet. Hoppas alla får en superbra nyårsafton och ni som ska dricka, drick en klunk eller två åt mig också, tack! PUSSPUSS

Kommentarer
♫♪ sandra säger:

nice!

2014-12-31 | 13:29:25
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

------------------------------------