Man blir aldrig van denna hemska kyla!

Idag tog jag och Emma oss en välbehövlig sovmorgon på en timme! Vaknade upp och såg denna vackra utsikt från köksfönstret men såg även att det var -20 ute.. Brr! Vi har iallafall hunnit prata ihop oss lite om hur vi ska göra klart Pinax hemsida, gått och kikat på balklänningar och även lyckats få oss praktikplats på Aveny sko! 

Blir att återvända in till stan kring 16 tiden för att fika med bästa Olivia och efter det så ska jag sysselsätta mig med tårtbak lite senare ikväll. Pusspuss

Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist säger:

Sv: Tack :)) Jag fotade den i Norge, Geiranger.

Svar: Så lite så :) Okej! :)
Planer inför helgen? :)
Emelie Lundqvist

2013-01-17 | 15:21:36
Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/
Mathilda Johansson säger:

ja visst är de bra ! älskar hans tips, dom funkar ju verkligen :D

fina bilder :D

Svar: Ja de gör ju verkligen det! :) Han är super duktig :)
Tack så mycket :) Har du några speciella planer inför helgen då? :)
Emelie Lundqvist

2013-01-17 | 18:49:32
Bloggadress: http://misstj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

------------------------------------