Måndag 22 Oktober 2018

Hej allihopa! Nu är vi inne i andra veckan hemma och jag börjar känna mig lite rastlös faktiskt... Ni som följer mig på instagram får ursäkta alla dessa gravidbilder men I love it! Jag vill verkligen hinna dokumentera så mycket jag bara kan sista tiden här nu.. Jag försöker att spela in en baby haul som jag lovade på min instastory för snart 3 månader sen, men jag ger upp nu! Jag har filmat 5 försök och blir inte nöjd... I won't to it känner jag, det får bli något annat helt enkelt :)

Och till er som faktiskt följde min blogg förrut så hoppas jag att ni fortsätter följa mig nu när jag är igång igen :) PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

------------------------------------