Last week in pictures

 
 
Just nu har jag bara ögonen för beige och jeans! Älskar kombon så mycket att det fick bli en ny Michael Kors i brun/beige och även en byxdress i jeans (som jag ej har bild på ännu) Och med lite gulddetaljer så slår det allt..
 
Alla hjärtans dag var helt perfekt. Fick tulpaner tillsammans med vår onytta frukost, nya undies var en självklarhet och jag lagade supergod middag med bakad sötpotatis, sparris, svampsås, entrecôte och bagetter med hemmagjort vitlökssmör ♥ I love him so much
 

Vi har även haft våra absoluta favoriter hos oss förra veckan! Jag har legat sjuk så det har varit så mysigt att ha dem att kramas med medans Alasdair varit på jobbet.. Så kul att dom går ihop så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

------------------------------------