Never chase love, affection or attention. If it isn't given freely by another person, it isn't worth having



(1. A bjöd mig på fransk frukost efter lite ärenden på stan.) (2. Fick 400 followers på instagram)
(3. Jag och A bakade tårta åt Oskar som fyllde 21.) (4. Finns det något bättre än att låna sin pojkväns kläder?)

Ja jag lever, har bara inte haft tid att blogga nu på senare tid.. Mycket står på schemat och mycket finns det att göra. Jobbar hemifrån imorgon och på fredag så kommer A till stan och umgås med mig hela helgen!♥
Fick förövrigt samtal idag om att jag ska få komma på arbetsintervju på måndag, EXCITED_GIRL_1
Goodnight, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

------------------------------------