Put on your dancing shoes

Hejhej bloggen. Otroligt nog så tog jag mig upp kring 9 imorse, ovanligt för att vara jag en söndagmorgon.. Men imorgon börjar min praktik hos fotograf Marianne och jag är sååå nervös. Allt plugg verkar inte vilja lugna ner sig, så blir förhoppningsivs en hel del pluggande denna vecka också.

Annars så har jag haft en riktigt mysig helg i stugan med kortspel, ett ton godis typ, tjocksockar och skratt. Känner dock jag har varit en värdelös kompis den senaste tiden, så ska försöka träffa mina brudar till veckan. Ett fika och bio med Olivia står också på schemat♥

Kommentarer
sanna säger:

vilken fin tröja!! :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Lundqvist

2012-11-21 | 15:38:13
Bloggadress: http://www.sannagustafssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

------------------------------------